خدایا
خدایا ...
اگر یک روز فراموش کردم که خدای بزرگی دارم ؛
تو فراموش نکن که بنده ی کوچکی داری ،
با نوازشی و یا تلنگری آرام ...
وجودت را ...
همراهیت را ...
مهربانی و بزرگی ات را ...
برایم یادآوری کن
"برگرفته از وبلاگ شاید پنجره ... شاید پرواز
اگر یک روز فراموش کردم که خدای بزرگی دارم ؛
تو فراموش نکن که بنده ی کوچکی داری ،
با نوازشی و یا تلنگری آرام ...
وجودت را ...
همراهیت را ...
مهربانی و بزرگی ات را ...
برایم یادآوری کن
"برگرفته از وبلاگ شاید پنجره ... شاید پرواز
+ نوشته شده در دوشنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 22:32 توسط دختر ترسا
|
یک کوچه راه تا خانه ی تو راه است