خدایا ...
اگر یک روز فراموش کردم که خدای بزرگی دارم ؛
تو فراموش نکن که بنده ی کوچکی داری ،
با نوازشی و یا تلنگری آرام ...
وجودت را ...
همراهیت را ...
مهربانی و بزرگی ات را ...
برایم یادآوری کن

"برگرفته از وبلاگ شاید پنجره ... شاید پرواز