+ نوشته شده در دوشنبه هشتم آبان ۱۳۹۱ ساعت 3:38 توسط دختر ترسا
|
یک کوچه راه تا خانه ی تو راه است یک کوچه راه از دلتنگی تا رسیدن به حضورِ تو! یک نفس تا تو راه است؛ یک پلک بستن؛ و یک چشم به هم زدن! خداوندِ من...!!! پناهِ من...!!! دستهایم مانده بر درگاهِ توست تو با مهر بفشار کودکی و جهالتشان را؛ تو توان ده بر پاهای خسته ام که اگر تو نباشی، قدرتِ حتی گامی با نفسهایشان بیگانه است! مهربان خداوندم...!!! نگاهت را از من مگیر که بی نگاهِ تو قطره ای در قعر عدمم!!