دل بیقرار
زیباترین بهار دلم در کنار توست
سجاده ام به نیت و در انتظار توست
با ساز زندگی ،تو بزن نغمه ای قشنگ
آغوش مهربان تو مهد سه تار توست
شکر خدا کمند وصالی که می کشم
از پای تا سرش همه در اختیار توست
یادت که هست بوسه ی عشقی که داشتیم
یادت که هست؟همه از لاله زار توست
آری چه خوب بوده صفایی که داشتیم
گردش به راستم ، به خدا بر مدار توست
فصلی گذشت و سر به سرم تا گذاشتی
دیدم تمام روز و شبم در دیار توست
پس زودتر بیا به سراغم ،عزیز من!
این دل که می شناخته ای،بیقرار توست
"مریم بانو"
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و هشتم فروردین ۱۳۹۱ ساعت 12:0 توسط دختر ترسا
|
یک کوچه راه تا خانه ی تو راه است